Gesloten of niet, NAVIGO-museum blijft open voor alle geïnteresseerd publiek! Klik jezelf een gepersonaliseerd museumbezoek door onze virtuele gebouwen, of laat je leiden. Onderweg vertellen we diverse verhalen bij opmerkelijke objecten en bijzondere scènes.

Bezocht je het museum eerder al eens in het echt? We zijn zeker dat je toch nog iets ontdekt wat je nog niet wist of nooit eerder zag…

NIEUW! Virtuele tour 'Vissen in een West-Vlaams verleden'.

We laten vissers aan het woord, die ons meer vertellen over hun werk en leven aan het begin van de 20e eeuw. In sappig West-Vlaams komen we zo van alles te weten over thema’s als bijgeloof, zeeziekte, visverkoop, storm op zee, IJslandvaart en nog veel meer. Ben je het West-Vlaams niet machtig? Laat je vooral niet afschrikken: alle verhalen worden ondertiteld.

Benieuwd? Klik dan snel door naar onze 3D-beleving! Volg er de gele bollen om deze virtuele rondleiding te ontdekken!

vissen in een West-Vlaams verleden